Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Leverantörsportalen

Via vår leverantörsportal kan du som leverantör bl.a. hantera dina kampanjer och administrera ditt sortiment.

Information om Aviseringar till prisfönster 7 maj 2018

I januari lanserar Menigo en ny lösning för prisaviseringar till de så kallade DLF-fönstren. För dig som är leverantör kommer den nya lösningen vara tillgänglig från och med den 22 januari. Innan dess kommer vi tyvärr inte kunna ta emot några aviseringar. Efter den 22 januari gäller som vanligt att aviseringen ska komma till Menigo 12 veckor före utsatt datum.

I januari kommer mer information om hur den nya aviseringen fungerar. Om du inte tidigare arbetat i vår leverantörsportal (”Melvin”) så kan du maila oss redan nu så vi kan registrera din (eller någon av dig utsedd kollega) som kontakt så att ni kan få lösenord och logga in i portalen.

Skicka ditt mail till melvin@menigo.se

Om du vill förbereda din avisering före den 22/1 så kan det vara bra att veta att du även fortsättningsvis kommer kunna använda den vanliga prisaviseringsmallen. Vill du hellre vänta så kommer vårt nya verktyg att kunna hjälpa dig med ett förberett underlag som du bara fyller på med nya priser. Vår förhoppning är att vårt nya verktyg ska ge lite förenkling i vardagen i till alla i hela kedjan!

Login till leverantörsportalen

Om du är säljare och vill registrera order direkt i vår webbshop så ska du vända dig till den person på ditt företag som administrerar kontaktpersoner i Menigos leverantörsportal.

Vet du inte vem det är kan du maila melvin@menigo.se så hjälper vi dig. 

Ditt första besök i leverantörsportalen

För att få ett lösenord tryck på knappen ”Glömt lösenord”.

Du får då upp en ny sida där du skriver ditt användarnamn som är ert leverantörsnr (V-nr). När du tryckt på "Skicka" så kommer ett mail skickas till huvudkontakten på ditt företag. 
(I leverantörsportalen kan vi hantera flera kontaktpersoner från ditt företag men det kan bara finnas en huvudkontakt, och det är denna person som får mail med nytt lösenord.)

Om det inte kommit något mail inom 10 minuter kontakta oss via mail till melvin@menigo.se så hjälper vi dig. Vill du boka kampanjer kan du också vända dig till din vanliga kontakt på marknadsavdelningen.