Vår inköpsavdelning
Är du eller vill du bli leverantör till Menigo? Här hittar du kontaktuppgifterna du behöver.
Vill du bli leverantör till Menigo?
Vi lanserar nyheter i början av februari, maj, september och november och förväntar oss din avisering 12 veckor före lansering. Produkter direkt kopplade till Servicehandel-kategorier använder vi ECR-fönster för. Alla leverantörer som Menigo handlar av ska godkänna våra varu-och leverantörskrav samt godkännas av Menigo.
Vill du offerera dina artiklar till Menigos kategoriansvariga gör du det i vårt digitala aviseringsverktyg som finns i vår leverantörsportal. Läs mer om hur vi jobbar med vårt sortiment och hur du offererar dina artiklar i vår leverantörsportal.
Menigos inköpsorganisation
Telefon: 08 - 722 14 00
E-post: info@menigo.se
Kategori- och inköpsdirektör
Jenny Pränting Rådeström
Chef affärsområde broadline
Marie Malmqvist
Chef affärsområde färskvaror
Niklas Eriksson
Chef Supply chain
Fredric Andersson
Chef inköpsadministration
F Jeanette Ekman